google adwords

google adwords

“Ik krijg dagelijks website bezoekers via Adwords, maar nieuwe klanten blijven uit. Wat kan ik hieraan doen?”

“Hoe kan ik het maximale rendement halen met een beperkt advertentie budget?”

adwords
uitbesteden

Het effectief opzetten, beheren en optimaliseren van een Google Adwords campagne vergt tijd, enige inzicht en kennis van het systeem. De kwaliteit van een Adwords campagne is een belangrijke factor voor de uiteindelijke prijs per klik. Om de kwaliteit van uw campagne hoog te houden is het van belang deze continu te optimaliseren.

WOOLFZ heeft jarenlange ervaring met online adverteren in de meest gebruikte zoekmachine van Nederland. Wilt u samenwerken met een betrouwbare partner en een hoger rendement uit uw advertentie budget? Plan dan een afspraak met een specialist om eens van gedachten te wisselen.

hoe
het werkt

Google Adwords is het advertentieprogramma van Google waarmee u via een ‘cost per click’ systeem gerichte website bezoekers kunt aantrekken.

U betaald voor elke klik op uw advertentie en dus voor elke bezoeker naar uw website. Vergelijkbaar met een openbare veiling wordt de prijs onder andere bepaald door de vraag en aanbod van dat moment.

De advertentie positie wordt bepaald door de hoogte van het bod op het zoekwoord en de kwaliteit van de Adwords campagne.

adwords
waarom

Men is op eigen initiatief op zoek zijn naar uw producten, diensten of merken. De kwaliteit van een website bezoeker via Google Adwords is over het algemeen hoog. De klant is op zoek naar en een goede match is daarom zeer groot. Mits uw website voldoet en een juiste boodschap verkondigd.

Met een Adwords campagne kunt u snel bovenaan gevonden worden in Google. U betaalt niet voor vertoningen, maar alleen voor daadwerkelijke website bezoekers.

seo & sea
combinatie

Een (tijdelijke) Adwords campagne is een ideale manier om snel te weten te komen welke zoekwoorden wel en niet voor u werken. Zodra u bijvoorbeeld weet welke zoekwoorden zorgen voor de meeste bezoekers en de hoogste conversies, kunt u vervolgens doelgericht zoekmachine optimalisatie toepassen.

Zoekmachine optimalisatie (SEO) en Google Adwords (SEA) vullen elkaar prima aan. Door zowel te verschijnen in het niet betaalde gedeelte als in het betaalde gedeelte creëert u maximale zichtbaarheid.

Ontdek de Adwords mogelijkheden